Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2012 10:07 - (НОВО)годишна равносметка
Автор: wickedgirl Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2946 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 31.01.2012 12:03


От какво е изградена една личност?

Личността на всеки човек се състои от неговото тяло(външен вид), ум(разум) и неговата душевност.

 

От какво е изградена една личност в 21век?

Отговорът е съвсем прост – пари, пари, пари и ...пари. Човекът в 21век рядко използва разума си, просто не е необходимо. Не е необходимо и да се грижи за своето помъдряване, за своето мнение, за душата си – всичко ни се предоставя на готово, като онези полуготови ястия, които само затопляш и казваш, че си сготвил. Медиите, книгите, интернет – всички те бълват една и съща пропаганда, „помагайки” ни да разберем какъв е смисъла на живота и как да го живеем най-добре. Казват ни нещата, от които са сигурни, че се нуждаем, съобщават имената на хората, които трябва да боготворим, карат ни да се чувстваме специални, когато всъщност ни принизяват до нивото на стадо овце от пасището. Помагат ни да забравим за всичките си мечти и неосъществени желания, ценности, в името на капиталистическото общество.

 

Не е успял човек този, който има семейство, деца и хора, които го обичат и уважават. Успял е този, който с цената на всичко свято е натрупал състояние и играе на фондовата борса(а и във всеки град, който посети има по 2-3 любовници). И ние като добре обучени, безстрастни и кротки овце попиваме всичко това дума по дума.

 

Същевременно, за да ни накарат да предадем дори майка си за пари, ни учат, че не трябва да ни пука и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО! че хората са лоши. „Скарал си се с някой приятел днес? - Какво ти пука? Пусни си чата и си намери друг.” Или „Хората те мразят?-За какво се тревожиш? Те и без това са лоши, по-добре отделяй повече време на работата си и заслужи уважението на други, важни хора.”

 

Накратко, я бъдете егоисти, ама всички бъдете такива. Това чувам аз всеки ден, всеки ден под една или друга форма все същите призиви. Хората не се интересуват от разум или чувства, това би било прекалено неудобно. А и много по-лесно е да манипулираш съзнание, което не е учено, нито е пригодено да ти се противопоставя, а дори напротив.

 

Ще кажете, ами за тялото какво остана? Тук нещата са много по-цветни. Обещават ни какво ли не – от козметика, пластично преобразяване, химии, прически, дрехи, обувки до социален статус. Разбирате ли, те не просто ни казват, че ще бъдем по-красиви, но ще сме и по-уважавани. Външния вид бил крайно определящ за една личност. Затова, ако искате да заслужите уважение, купете си тези обувки Прада, но не забравяйте костюма на Армани. Какво, нямате 10 000лв в излишък? Значи сте направо измет.

 

Но пък ако ги имате – значи ще бъдете по-красиви, по-добри, приемат ви навсякъде с усмивка и мазни гримаси. Превърнали сте се в някакво същество, зад чиято маска някъде там се крие истинският ви АЗ. Но, това разбира се, не се признава, отричаме до дупка. Всяка минута ни се внушава, че сме различни и уникални, когато всъщност сме направо еднакви.

И как, аз различния човек, да търпя тази комерсиалност? Как всичко свято се оприличава на торба със жълтици? По всички категории за личност днес, аз се провалих. Не нося модни дрехи, не ходя на фризьор и педикюр през ден, не се движа в среди на президенти и премиери, нито съм известна на елита; не съм ходила в скъпи заведения, не се интересувам от просташките призиви и предавания по медиите, нито от нескопосаните опити за манипулации на елита над мен. Не съм личност по вашите стандарти.

 

Но аз или вие заслужавате повече уважение?

Аз може да нямам пари в банкова сметка, нито познавам известни хора, нито имам връзки, нито някога ще стана президент на БНБ, но имам своята душа, нещо, с което много малко хора могат да се похвалят днес. АЗ СЪМ ИСТИНСКА. Имам душа, имам разум и не на последно място СВОЕТО тяло. Вярвам в приказки и в чудеса; в романтика и любов; в чувствата и емоциите. И ми пука за всичко, което се случва около мен. Вече не понасям смирението. Нито своето, нито вашето! Нито неханието на всички относно състоянието, в което се намираме – смирени, опитомени и заслепени.

 

Един човек наскоро каза пред хората, които са обучени да го боготворят: „Кучетата си лаят, керванът си върви.”Ако някой от вас си мисли, че отношение на хората му се промени след изричането на тази позната до болка истината, греши. Изглежда, хората са застанали под един похлупак, толкова добре залостен, че не позволява влизането или излизането на идеи и мисли от там. Всяко едно отклонение от техните норми се счита за пагубно за личността, в духовен, материален, политически, дори понякога физически план.

 

„По време на повсеместна лъжа, изричането на истината се третира като престъпен акт.”

 

И никой не ти вярва, смятат те най-малкото за луд.

 

Но аз не се страхувам.

 

И искам да попитам всички, които четат това, защо се оставяте на илюзиите да ви завземат? Реалността не е това, което поставят пред очите ви. Реалността е плод единствено на начина, по който я погледнете. В моите очи тя не е чак толкова лоша – хората не са кръвопийци, не са измамници, лъжци и егоисти, съществува любов и топлота между нас. За съжаление, все по-малко вярвам и в собствените си думи, благодарение на изяществото за поднасяне на неистини пред вас.

 

И така, от какво се състои една личност днес?

От тяло, прикрито с комерсиалност, химия и синтетика; и разум, пропит от лъжи.

 

Честита нова година в 21 век, show must go on.




Гласувай:
7



1. vostroto - ...
31.01.2012 13:01
Усетих болка в хубавата ти, дори бих казал смела позиция... Но ето, че средствата за масовия контрол над мисленето, и поведението, при теб не са проработили:) Всеки си има камбанария, или цедка, както и да го наречем. да отсява истинското от фалшивото, ценното от пошлото.
Мисля, че е пресилено е да се твърди, че хората са лоши така, както е пресилено да се твърди, че са добри... Светът е шарен. Сигурен съм , че всеки, който има достатъчно умствен багаж, ще намери своята среда, своите ценности, и своя начин на живот, колкото и да се опитват да ни манипулират за всичко това:)
Поздрави!
цитирай
2. wickedgirl - :)
01.02.2012 15:59
Средствата при мен не проработиха, защото съм бунтар по душа. Но имам много приятели, които не са - изгодно им е да псуват политиците от кръчмите да речем и т.н., а когато дойде време да изкажат позиция се крият. Гледат БТВ и си мислят, че там е истината. Трудно е да различиш майсторски прикритата истина в медийното пространство.
Разбира се, че е пресилено. Но аз съм сигурна, че има по нещо добро във всеки човек. Мисълта ми е, търсете него, а не лошото. Защото каквото човек търси това намира....Не е ли така?
Пиша тези неща за да се замислят хората над тях и да променят себе си за по-добро. Искрено вярвам, че всеки е способен на това.
:)
цитирай
3. vostroto - :))Точно по Босфор ТВ (БТВ) не бих гледал за истината...
01.02.2012 18:17
Съгласен съм, че във всеки човек има добро, и зависи от тези около него, дали то ще види бял свят:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wickedgirl
Категория: Туризъм
Прочетен: 128708
Постинги: 20
Коментари: 67
Гласове: 298
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031